همین حوالی
קَ هـَمیـن حـَوالے کَـسانے هـستـنـد ڪِـﮧ تـآ בیـروز مـے گـُفتنـد :

" بـدوטּِ تـــُو حتـّے نفس هـَم نـِمے تـوانـم بـکـشَم "
פּَ اِمـ ــروز
קَ آغـوش ِבیـگرۓ نـَفس نـفَس میـزنَـלּ !!!


نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت12:51---30 مرداد 1392


مهدیه جووون
ساعت15:44---28 مرداد 1392
مر30از این که به وبم اومدی سعید جون!!
وبت واقعا عالییییییییییه!!!
حرف نداره!!
میگم ما که لوکس بلاگیم تو میدونی چجوری ابزار لایک بزارم؟؟
اگه میدونی بیا وبم تو نظرام بنویس!!
دستت درد نکنه!!


anahita
ساعت12:42---28 مرداد 1392
مـــن برای تنهــــــــــــــــا نبـودن ..



آدمهای زیادی دور و برم دارم !!!



آن چیزی که ندارم کسی برای



" بـا هــــــــــــــــم بـودن "



است
=====================
سلااااااااااااااااااام.....
عاقااااااا بیا قالب جدیدمو ببین اگه زشته تا همون قبلی رو بذارم


ملودی
ساعت11:38---28 مرداد 1392
با اسم(دستهایم را محکمتر بگیر) لینکیدمت

ملودی
ساعت11:34---28 مرداد 1392
سلام عزیزم
ببخشید لینکت کرده بودم ولی غیر فعال بود
الان فعالش کردم


iman
ساعت1:23---28 مرداد 1392
سلام دادا من باید چه اسمی رو لینک کنم برام بفرست چشم لینک میکنم من هم لینک کن ...اسمم.......دلم برای عشق میسوزد
راستی وب باحالی داری. حال بردم واقها خوشم اومد


シ MaRYaM シ
ساعت0:02---28 مرداد 1392
سلام
وبلاگ زیبایی داری مرسی که بهم سر زدی
لینکت کردم خوشحال میشم منو لینک کنی
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392 | 23:36 | نویسنده : saeed |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.